Selasa, 22 September 2009

anak ayam ujung dan taji ori


6 ulasan:

  1. assalamualaikum...........
    abg ank aym ni x nk jual ke...?

    BalasPadam
  2. jual...cross sambung ujung..bapak ayam ni bulu kumbanglilin yang ekor kontot baru nak tumbuh..msg ke saya.

    BalasPadam
  3. sya mmng dk cri aym sabung untk gnti kn bapak tua sya.....
    ank ni nk jual berapa...?

    BalasPadam
  4. msg ke saya...tinggal kat mana ,sahabat...adik beradik dia ni ada 3 ekor...harga dalam lingkungan 100...

    BalasPadam
  5. harga seekor dalam lingkungan 100,jauh tempat saya dengan tempat awak...saya duduk di n.sembilan...mustahil untuk awak nak beli ayam saya kat sini....saranan saya cuba awak cari group ayam sabong dekat utara,mungkin dapat menjimatkan kos..betul tak...

    BalasPadam

komenlah walau sepatah ayat..